Sommar och sol och stolt

Ja som ni säkert redan sett på FB och insta så var jag på stora tjejens musikalframträdande igår.  Alltså nu snackar vi, nu var det på riktigt.  Så snyggt, bra, med inlevelse och fina sångröster. Så glad att jag kunde få barnvakt och få till att komma iväg igår då det var enda chansen för mig att se henne i huvudrollen.  Mannen har det framför sig,  han ska gå tisdagkväll. 

Ingen musikal för barn, väldigt sexistisk och häxkonster. Men som sagt väldigt bra gjort. Det var roligt att se lärarna (musik, teater och dans) de satt och skratta och tyckte det var bra och var nog stolta ;-).

Många timmar gick åt detta så nu har jag lite dåligt samvete mot mina barn.  Har varit mycket stressad och irriterad i det sista så nu vill jag ha en dag då jag bara är med dem. Tur det kommer en långhelg här snart. ♡♡♡

Snart är skolan slut för stora tjejen,  det kommer gå bra för henne.  Hon är duktig och framåt.  Tänk om hon får jobb på teatern,  musikal eller liknande,  typ Wallmans salonger, vore ju jätte coolt ;-). 


Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen