I tisdags

Gick till affären på lunchen och möter en kvinna med 2 hundar. Hon stannar mig och undrar om jag har tid.  Hon förklarar att en av hundarna är sjuk och klarar nu inte ens att gå till bilen och hill heller inte lämna henne.  Så börjar hon gråta,  stackare. Jag föreslår att jag kan hämta bilen, vilket jag gör.  Glad att kunna hjälpa till. 

Hemma var svärföräldrarna och svägerska efter jobbet för de skulle med mannen in till stan och se musikalen. Vi hann äta ihop och sen åka åt olika håll. 

Jag tog med mig barnen till musikalgruppen där vi hade avslutning med att titta på uppträdandet och äta glass. Fick en jordgubbsplanta och ett eget handskrivet brev från en av tjejerna som ska sluta.  Så gulligt ♡♡♡



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen