En morgon bland alla andra

Har en mycket envis och bestämd dotter. Idag ville hon inte äta just den smörgåsen, inte ha den klänningen,  inte förstå att hon inte kunde ha de fina nya skorna från kusin L till förskolan för att de är för stora. Hon var så ledsen när jag lämnade henne, då är det väldigt skönt med en pedagog som tar henne i famnen och kramar om henne ordentligt.  Ibland kan det vara det bästa, det bryter hennes och min "ovänskap". 

Kompar min halvdag på jobbet idag. Så skönt.  Just nu behövde jag bara få sitta ner med en kopp kaffe. Sen ska jag storstäda, det behövs verkligen.  Har slarvstädat senaste månaden, så idag ser jag fram emot städningen.  Men först ska jag tillbaka till Joels skola som har dansdag, varje årskurs uppträder på skolgården. 

Sen ska jag försöka landa lite i helgen. Behöver denna ledighet. 



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen