Dans, present, sång och höst

Det är nästan lite höstkallt ute, hm...

Höll på att missa dansen för att jag fixade med kort till förskolepersonalen. Såg inte 6 åringarna och missade starten på 1orna - Joels,  men fick som tur var se hans nummer. Sen var jag kvar till slutet.  Det är en väldigt härlig tillställning,  som föder mod, glädje och gemenskap från 6års till 9or. Från och med kommer jag vara ledig denna onsdag i 12 år till, alltså tills Tilda gått ut 9an. Bara så ni vet ;-). Bilden är på lärarnas nr, linedance.

Sen for jag runt på cykeln till kyrkan och affärer och fixade presenter. Blev nöjd med en kokbok och en burk med kola.

Städning,  hämta Joel och sen sommarfest på förskolan. Barnen sjung och dansade. De hade tänt grillplatsen så vi kunde grilla vår medhavda korv och hamburgare.  Trevligt, blev lite gemenskap runt grillen istället för att alla skulle sätta sig på en var sin filt. Och eftersom vädret är så kallt så var det också skönt med grillning. 

Vi var kvar till sist, Tilda ville bli målad och pedagogerna ville städa och gå hem så jag fick äran att måla en fjäril i ansiktet på henne ;-).



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen