Arboga


Lång och mysig helg i Arboga.  Fredag och lördag var vi ute vid stugan och krattade.  Tog det lugnt hos mamma på morgonen först.  Torsdagen åkte vi hem hela gänget till henne och åt mat.  Kunde sitta ute så länge solen låg på. Annars är det fortfarande kallt tycker jag. Hon har fått så fint på sin lilla plätt med hjälp av sin gode vän A.

Lördagen åkte vi till badhuset.  Alltid lika skönt där. Eftermiddagen gick vi på en symfoniorkester konsert i Trefaldighetskyrkan.  Fint. På kvällen kom syster G och vi satt och pratade länge. Många funderingar om kyrkan,  tron, föräldrar och kärleken.

På söndagen så åkte jag med barnen till L&M J. Först var inte L hemma så jag fick ett långt samtal med M. Sen tänkte jag åka, men då blev vi bjudna på middag och L hann komma hem så det blev ett långt samtal till. Vi var där över 5 timmar,  sen åkte vi direkt hem. Så mysigt att få så mycket tid ;-).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen