Äntligen fredag

Det är inte ofta jag känner äntligen fredag, för veckorna går så fort. Men idag känner jag så. Dels för att det har gått i ett och jag har inte hunnit med alkt hemma så imorgon blir en fixardag. Dels för att jag suttit på en utbildning på jobbet i 2 dagar som inte gett mig något. Den har snarare gjort mig mer frustrerad över den leverantör som vi har till vårt servicesystem och då var jag rätt frustrerad innan. 

Men nu har jag tränat bort den största frustrationen och ska hem och fredagsmysa med familjen. 

Tilda är inte helt pigg, men vi andra mår bra. Vi har nu helgen kvar på stegtävlingen. Jag personligen ligger inte så bra till, men som lag har vi tidigare i veckan legat på topp och är nu på andra plats.  Lagets snitt ligger på 14000 steg/dag mitt snitt är 11500steg/dag.



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen