Vilka får dig att må bra

Det är inte ofta som jag bara vill hem och lägga mig, men idag är en sån dag. Har haft huvudvärk sen fm och gagget på jobbet gör det hela inte roligare. Har lagt mig i soffan, satt på film till barnen och väntar nu på mannen som hämtar pizza. Skönt. 

Skulle ju varit i Halmstad idag, men kollegan jag skulle träffa blev akut skickad till Stockholm så det var inte så mycket idé för mig att åka dit,  blev framflyttad till 14e. Så jag ska snart få träffa Åsa ändå, tur det för det såg jag fram emot. 

Vill umgås mer med människor som jag gillar att umgås med (JJ,  GA, ÅB, MM, AW och KL) saknar er, känn er träffade ;-). 



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

AnnieeG sa…
<3 jag har också haft en sån dag, efter att ha varit magsjuk i natt... Så slut i hela kroppen. Nu blir det till att gå och lägga sig. Hoppas du får sova gott och att huvudvärken är borta i morgon! Kramar!
Anonym sa…
Å jag saknar dig! Kanske kan ses snart och ta en långpromenad i vårsolen? Kram Gunilla
Anonym sa…
Jag saknar dig och ser så fram emot att få träffa dig på måndag! Så nu får ni kollega hålla sig i Halmstad:-) Välkommen! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen