En vanlig dag

Sitter på tunnelbanan,  mycket folk. Många ställer kanske bilen hemma när det är dånt här väder.  Skön promenad till skolan och sen till bussen,  lite kall om baken bara.

Hade ett bra samtal på jobbet igår,  kände att nu kan det kanske hända något med den frustrerande biten.

Så hade jag musikalgruppen på kvällen.  Fick ta med mig barnen då mannen hade föräldramöte på jobbet.  Barnen var så duktiga.  Musikalgruppen var så duktiga. Nu var första gången jag kände att de kommer sätta den, innan har jag varit rädd att vi tagit oss vatten över huvudet både musikalisk och repliker. De ska göra Sound of music. 

Nu sitter jag på bussen,  snart framme. Har känt mig bra den här veckan, första gången efter 4 veckor.  Tränade i måndags och ska
Försöka idag med. Får inte glömma kliva av nu.



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen