Bra helg


Eftersom jag var hemma på fredagen och fick lite gjort på dagen så var det extra skönt att sjunka ner i soffan på kvällen.  Så brukar även söndagskvällarna kännas om jag gjort lite av varje.

Lördagen var Tilda på kalas på fm då gick jag och Joel en långtur bl a till kyrkan där det var pryl- och klädbytardag. Jag köpte 3 saker, en klänning,  en bok och ett biljardbord. Efter det satt jag på altanen med en kopp kaffe.  Senare gick vi dit Tilda var och firade 4 åringen även vi.

Idag hade Joel en kompis här på fm. Jag och Tilda cyklade till kyrkan.  Hon gick själv till söndagsskolan så jag fick sitta kvar. Njöt av skön gospel, men predikan var sådär och Gudstjänsten i sin helhet var lite lång. 

Båda dagarna har mannen vaknat i ottan så jag har fått sovmorgon, lyx. 

Sol, gemenskap,  egentid med båda barnen,  sovmorgon och gospel = bra helg. 


Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen