Är det redan onsdag

Vi hade en mysig lördag, jag, mina systrar och mamma.  Barnen lekte så bra med kusinen Melker.  Kurragömma i mormors lägenhet var tydligen en höjdare.  Tänk, så lekte de aldrig kurragömma i huset. Nu gömde de sig i mormors garderob hela tiden.  Melker hade sagt till sin farmor att mormor hade en fin lägenhet och det var synd om Åke som inte fick se den.  Gulligt sagt.

Söndagen åkte vi till badhuset,  det är ett mysigt bad i Arboga.  

På eftermiddagen var det konfirmation. Fint och sen en trevlig stund hos syster M i Åva. 

Så har vi jobbat igen,  jag mår inte bra, men bättre idag än igår.  I måndags var jag så tung i huvudet och orkade inte tänka klart så jag glömde nycklarna på jobbet.  Kom hem till huset med barnen, och mannen skulle stänga på jobbet.  Tur det var skönt väder.  Vi tog en promenad till pizzerian och satte oss och åt där och väntade in mannen.  Skönt att slippa laga mat. 



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

AnnieeG sa…
Krya! <3 ha en fin helg. Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen