Sen middag

Kom till hotellet ganska tidigt, eller runt 17. Satte mig på rummet och åt polly som min man skickat med mig.  Var så hungrig, åt norsk lunch, vilket var 2 mackor.  

Sen tog jag en promenad då jag blev mätt av chokladen.  Nu sitter jag på hotellrestaurangen. Hade tänkt åka till Lena och hennes familj, hon bor inte långt härifrån,  men hon är i Sydafrika.  Så funderade jag på Oslo by det hade varit riktigt mysigt,  men jag är nog en timma bort. 

Så det är skönt med en lugn ensam kväll.  Gick upp kl 5. Flyget blev en timma sen pga snön och ett motorfel. Sen har jag suttit i ett konferensrum hela dagen och tittat igenom hur de vill lägga upp systemet.  Det är roligt och det är kul och se att jag tar norskan lika naturligt som för 20 år sen. Fatta att det är 20 år sen jag bodde här.



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Anonym sa…
20 år sen!!! Helt otroligt! Å du har inte blivit en dag äldre! ;)
Skönt att bara njuta på ett lugnt hotellrum med. Det är inte varje dag.
Ser fram emot nästa vecka då jag ska få göra detsamma. :)
Ha en skön helg! Vi höres
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen