Innedag

Tilda fick vara hemma idag också även om hon är frisk.  Joel är också frisk, men vi håller oss hemma i minst 48 timmar. 

Vi har spelat junior monopol,  det tar verkligen aldrig slut.  Så vi blev trötta och griniga alla tre. Känns som vi skulle behöva komma ut, vi får ta en promenad efter lunch. 

Nej jag njuter eller myser inte. Jag tycker det mest är jobbigt ogh vill hellre jobba.  Hemskt att en mamma kan känna så tycker en del, men jag gör det och står för det. 

Tycker så synd om de flesta som bor i kommuner där man tvingas att ha barnen hemma så fort någon är sjuk även en själv.  Men jag är kanske bekväm. 

Tacksam över förskolan i varje fall och börjar slappna av i att jag inte hämtar barnen kl 15,  vilket verkar vara det man ska.



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen