Årsmöte + Bamse

Och nu när jag har beklagat mig att jag har att göra så kan jag säga att jag kanske kommer få mer att göra. Idag blev jag vald till ordförande på kyrkans årsmöte, jag hade sagt nej, men valberedningen hittade ingen, så då blev vi 3 som delar på det ett år. Det känns ok, jag ger det ett år nu så får vi se hur det blir. Skulle kunna tänka mig det när barnen är lite större, men nu blev det så här och jag är med på det. Årsmötet började med frukost, värsta hotellstandarden på frukosten, så gott.

Efteråt åkte vi och familjen L och åt på McD i Kista och var länge inne på BR innan vi gick på Bamse och tjuvstaden på bio. Bra film, var på väg att somna bara....

Vi missade tyvärr guldet på förmiddagen, men vi har sett repriser, fantastiskt.

Joel har överöst oss med alla hjärtans dag kort, jag älskar den grabben även om han gör mig arg ibland :).
Ikväll blir det väl lite mello.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen