Svårt val

Det är inte mycket roligt på tv nu för tiden tycker jag.  Sätter mig gärna i soffan någon gång efter 20 när barnen somnat och tar det lungt ett tag. Orkar inte ta in vilken typ av program som helst,  orkar heller inte börja med en ny bok.  Är gör trött och somnar helst innan 22.

Jag gillar program som ger lite, men inte allt för djupa. Men så kommer det 2 såna program samma tid samma kväll.  Mia på Grötö och Jills veranda.  Nu kan vi ju spela in det ena och se det en kväll när det inte finns något att titta på. 

Mia på Grötö är absolut bäst helt i min smak.  Jills veranda var bra,  men lite för långt enligt mig.  Det hade räckt med 30-45 min, så långa de andra programmen är där det visas reklam.

Så vilken det blir ikväll? Det får mannen avgöra som kommer hem sent efter en lång dag på jobbet.  Och då tror jag det lutar åt Mia ;-).



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen