Söndag

Kickoffen blev väl sådär.  Presenterades ett nytt bonussystem äntligen, lika för alla.  Det gillar jag, däremot är resan borta och det är ju lite tråkigt.  Vi har ju gjort några häftiga resor, men de har också varit väldigt stressigt.  Jag vet inte riktigt varför jag tyckte att det bara blev sådär.  Det har inte med att M inte är hos oss längre,  för det var inte han som skapade kvällens atmosfär utan det är ju vi, jag själv.  Jag saknade gemenskapen och sen hade jag väldigt ont i ryggen.  Sen är det en torsdag och vi ska jobba dagen efter.  Det brukar vara mer avslappnat när vi bor borta.  En annan gång kanske. ...

Igår fick jag ut familjen tillslut, men det var lite kallt.  Jag åkte skidor. Inte jättebra spår,för lite snö, men det var skönt. 

Idag ska vi till Ängsjö med familjen L och grilla bl a.  Blir nog mysigt. 




Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen