Snart snöar det

Joel grät när han vakna och sa stt han hade ont i magen.  Han fick gå upp och äta lite och se om det släppte.  Jag gjorde mig iordning för att cykla till jobbet.  Det gäller att passa på innan snön kommer.  Joel kände sig bättre när han låg ner, men inte när han reste sig.  Så vi bestämde att vara hemma. Jag lämnade Tilda för annars vill hon sysselsättas hela tiden. 

Jag hade inte jättestor lust att vara hemma.  Men jag har njutit i soffan med en filt och denna fantastiska bok. Nu tänkte jag hämta Tilda. 



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

AnnieeG sa…
Åh, den är ju sååå bra! Jag håller på med hennes senaste nu :-) kram
Tina sa…
Är den lika bra? Kram
my Haven sa…
Åh den har jag hört är bra. Ett av mina kommande läsprojekt!
AnnieeG sa…
Inte lika bra men bra :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen