Onsdag morgon

Mornarna är helt ok här hemma,  det flyter på bra.  Barnen äter frukost vid tvn så jag får lite egentid vid köksbordet.  Jag promenerar med barnen och cyklar hem och tar bilen. Har åkt kommunalt några gånger vilket är ganska skönt.  Sitta med en bok eller lyssna på musik eller både ock, slippa tänka på trafiken och nästan komma fram i bättre tid.

Men det är skönt att ha bilen när jag både lämnar och hämtar.  Dagen rullar på bra men vid 18 tiden somnar både jag och mannen framför Bolibompa.....

Jag har inte städat bort julen än. Gillar ju den ;-).

På torsdag har vi kickoff,  kommer nog få höra Kristin Kaspersen för det fick sydlänningarna igår. Ska bli kul. 

God onsdag på er, titta ut mitt på dan och se ljuset. 



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen