Det är skönt med helg. ..

Men jag gillar att jobba och jag gillar rutiner.  Fast när man kommit in i vilan och vänt lite på sovtimmarna så är det segt att komma igång.  Ok att vara den som själv går upp torsdag,  fredag,  men på tisdag ska alla upp. Hur ska det gå till? Skönt att det är ledigt imorgon ;-).

Disney on ice var bra,  lite för långt,  eller ett par scener var lite för långa. Vi alla tyckte bilar och Tingeling var bäst.  Mysigt att göra något tillsammans med storasyster också. 

En annan sak som är märklig med mig eller jag skiljer mig mot andra är att jag gillar mörkret.  November och december är en mysig tid.  Januari och februari kan bli tyngre speciellt om det inte blir snö.  Så nu hoppas jag på snö ;-).



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, nog är det skönt med helg! Tycker jag med som varit ledig sen 21 december... Vet inte heller hur det ska gå att få fart på hela familjen nästa vecka. Alla fyra är totalt avslappnade och loja!
Njut av ledigheten imorgon, sen kör vi vardag igen. Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen