Jag fortsätter att mysa i adventstiden

Har glömt några saker sista tiden. Fick frågan av han vi ska hyra stugan av om jag var stressad, i så fall kommer ni få det bra i jul, skrev han :). Åh, det ser jag verkligen fram emot. Nej, jag känner mig inte stressad, men väldigt trött. Känns som jag har tagit lite ledigt i huvudet. Då är det väldigt skönt att bara vara hemma och krypa upp i soffan och mysa.

Har VAB:at en del, både Joel och Tilda har varit sjuka. Sen i söndags har jag haft nackspärr, mindre roligt. Börjar bli bättre, men inte helt bra än. Åker till Halmstad t o r imorgon i jobbet.

Lucia och lite gäster i helgen. Sen är det handling och förberedelser inför jultrippen som gäller.

Träffade G förra veckan. Vi var lite trötta och tomma i huvudet båda två, men vi pratade på och åt gott. Mysigt som alltid, love it. Börjar komma tillbaka mer och mer till mig själv efter att bara varit mamma känns det som. Njuter som aldrig förr av att umgås med mina väninnor.

Myser även med min underbara familj, barnen är supergoa och underbara. Kramas en massa, vilket är mysigt.

Och ikväll var det så mycket kärlek på "Bonde...", de är så härliga. Tänk att vara 50 och uppleva kärlek för första gången på det sättet, det måste vara stort.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen