Jobba hemifrån

Tänkte jobba hemifrån idag då bilen skulle besiktas mitt på dagen och Tilda skulle till logopeden lite senare. Om jag ska jobba hemifrån så .är det nog viktigt att jag har städat innan. Jag kan nog inte sätta mig vid datorn mitt på dan och se alla dammråttor.

Det blev inget jobba hemifrån, Tilda blev sjuk i måndagskväll. Mannen var hemma igår och jag Vabade alltså idag. Nu var Tilda feberfri så hon var ganska pigg, ville leka med mig. Men jag hade så svårt att leka om jag inte fick städa först. Sen ville hon leka pirater och det var jag inte lika pigg på.

Dagen gick fort, skjutsa och hämta Joel. Glömde gympapåsen, fick köra dit med den. Bisiktning som bilen klarade. Logoped. Städning och tvätt där emellan. Nu ska jag på ansiktsbehandling.

Jobbade faktiskt en timma.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen