Hur har det då gått


Med mina utmaningar. Helg utan pengar är jag som sagt van vid, tråkigare om det ska hålla i sig resten av månaden. Då jag på fredag ska åka till min fina vän F i Örebro och nästa helg ska på inflyttningsfest....

Samtalet i lördags kändes bra, visar sig om vi nådde ända fram.

Igår var det en utmaning att få med Joel på scoutinvigning. Obs, det är han som är scout. Med lite hot om att inte få spela tv spel (ja jag sysslar med sånt och det funkar) så gick han fram med de andra scouterna.

Utbildningen idag gick bra, förutom att någon annan kört allt på fm som jag skulle ta på em. Det är som vanligt, när vi inte varit tydliga mot varandra. Norrmännen var aktiva och vill komma igång med systemet, vilket är positivt.

Fick skynda mig iväg hemåt nu då förskolan stänger 15.45, vilket jag hade missat idag. Får en halvtimme längre med Tilda, mysigt.

Vi hade mysigt farsdags firande igår em/kväll ;).

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen