Energi

Det kändes som en lång helg, som började med träning i fredags 11.30 och avslutades med konsert i Globen 23.40.

Har gjort lite av varje, promenerat, söndagsskola, besökt mormor och morfars grav, varit och tänt ljus vid minneslund, tagit det lungt, ätit och umgåtts.

Mamma är så liten och ledsen, sorgen tog hårt på henne. Men det är ändå mysigt att ha henne nära. Hon hade barnen hemma i fredags, Vilket var mysigt för både henne och barnen.

Men vilket avslut på helgen, vilken konsert, vilken energi jag fick av den. Förbandet var bra, men jag kände inte till någon låt så det kändes lite långt. Sen var det dags att rodda om på scenen, tog sin lilla tid. Men vilken show han sen bjöd på med suveräna musiker, underbar röst, dans, charm, guldkonfetti, smällar, eldflammor mm. Hans låtar som spelas på radio är mycket ballader så jag var lite nervös att det skulle bli för.lungt. Men det var långt ifrån lungt, fullt ös, dans på läktarna och balladen han sjöng till bara piano fick jag rysningar av.

Fantastisk, tänker gå igen om han kommer tillbaka :).

Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, det var värt varenda krona! Vilken otrolig talang! Vi var supernöjda alla fyra.
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen