Alltså vad är det för fel

Tjat och gnäll, tjat och gnäll
Varenda kväll

Jag är så trött på det och vet inte hur vi ska komma ur det. Tilda är gnällig och skriker om hon inte får som hon vill. Men oftast så vet jag inte vad hon vill och när jag då frågar så skriker hon ännu mer.

För Joel går allt väldigt långsamt, han hittar på så mycket annat på väg från köksbordet till toan, som ni nu skulle kunna tro var en jättelång väg. Men det är det ju inte, det ligger vägg i vägg....

TÅLAMOD!!!

Barnen skulle behöva ha ännu kortare dagar, men hur ska vi lösa det. Och ska jag vara helt ärlig så vill inte jag vara mer med mina gnällspikar. Nu är det så skönt när de sover, men jag är trött. Hoppas på att det är en åldersgrej som snart är över.

/ Gnällmamman

Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Det är bara en period, en period vi alla småbarnsföräldrar måste igenom. Jag vet sedan innan att det värsta du vet är surande, onödiga sura miner. Men håll ut!! Snart är de större och går att prata med mera.
Kan väl säga att det är sura miner hemma med ibland, men det går inte att jämföra alls med när de var yngre...
Hoppas pengarna hittar tillbaka till era konton - snart!!
Kram Gilla
AnnieeG sa…
Haha, du är så skön. Så befriande ärlig. Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen