Lördag och det går i ett

Mannen åkte iväg med A kl 6 för att hämta en ny mc till A i Strömstad. Så jag blev ensam med lördagens planer. Städdag i föreningen för vi hade gårdsfogde ansvar. Det var inte så tungt så det gick bra. Hade barnen med mig med krattningen. Härligt att slänga sig i lövhögen.

Sen åkte vi till kyrkan för att träffa musik Anna. Hon och jag har en barngudstjänst imorgon. Så kläcker hon ur sig att vår pastor som inte är med imorgon hälsar att jag inte ska glömma de äldre. Och det säger de nu när planeringen är klar. Panik.... Nej de får helt enkelt ta detta så får de stanna hemma, de som inte klarar av lite fart och spring.

Sen en sväng till Vällingby till Donken och BR för present inköp.

Sen klä om Tilda som nu är själv inne hos grannen på kalas. Stora fina tjejen. Joel passar på att spela tv spel och jag ska passa på att ta en kopp kaffe.

Sen måste jag tillbaka till kyrkan och planera lite, få fram tidsmaskinen och dyligt.

Kommer nog sitta skönt i soffan sen ;)



Skickat från min HTC

Kommentarer

AnnieeG sa…
Vad söt Tilda är i uppsatt hår! Duktig du har varit idag. Hoppas du hinner slappa lite också. Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen