Tyst och skönt

Det är så tyst och skönt här hemma. Jag har lämnat Joel och Tilda och slagit mig ner i soffan. Utdragen förkylning detta, igår när jag kom hem så hade jag lite feber och den steg mer och mer under kvällens gång. Så då tyckte jag att det var bäst att vara hemma idag. Får hoppas jag kan vila mig frisk, men det var ju det jag gjorde i helgen......

Fick träffa fina A-M igår. Hon hade sett fel på tider när hon bokade tåg och flyg till Umeå så hon blev lite stressad och slängde ut en blänkare på FB "vill någon möta mig en snabbis och köra mig från Sundbyberg station till Bromma flygplats". Ja!!!! Det ville jag ju, det ligger precis vid mitt jobb så det blev ingen extra sväng. Däremot fick jag ett alltid lika trevligt möte. Kul :).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen