Sköna söndag del 3

Oj det har visst gått en vecka, det är redan söndag igen. Tycker ofta att veckorna går fort, men denna gick extra fort.

Gick till doktorn på tisdagen, fick röntga lungorna, hade mykoplasma, lunginflammation. Fick antibiotika och är bättre nu. Fick även cocillana, för att sova gott, men det fick jag problem i gallgångarna av så det var ingen rolig natt. Stod som vanligaste biverkan, så det var konstigt att jag fick den av läkaren. En flaska för 300kr som jag bara kunde använda 5ml av, trist. Nån som vill ha? :)

Annars har det rullat igång, miniscouter, musikalgrupp, idol och körslaget och snart bonde :).

I fredags fyllde stora grabben 17. Mysmiddag, gott och med god gemenskap, även stora tjejen var här till allas glädje.

Igår hade vi församlingsdag i kyrkan, mycket bra. Idag var det Gudstjänst för alla åldrar, några nya kända ansikten på besök. Kul. Nu har Joel en kompis här.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Låter ju inte bra med lunginflammation! Bra att du gick till läkaren! Jag fick oxå cocilana när jag hade lunginflammation (när vi var på jordgubbsplockarläger du vet). Jag fick värsta mardrömmarna av den. Men hostan blir man av med.... :)
Hoppas du är piggare nu! Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen