Lite synd

Nu kan ni få tycka lite synd om mig eller min kollega M. Vi är 3 som jobbar tillsammans, det brukar rulla på bra om en är borta. Nu har A semester som har jobbat hela sommaren och nu är jag hemma. När A hade semester sist i februari/mars så blev min pappa dålig och dog och jag var sjuk även då. Stackars M som hamnar där själv igen, men tack för att du gör det så bra. Du är bäst!

Första och andra dagen känns ok att vara hemma, bara ligga i soffan och slappa. Men när jag inte blir bättre så blir jag lite stressad, vill inte vara sjuk mer. Men det kändes bättre efter att jag pratat med M, tack igen :).

Så det är bara att fortsätta att vila.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Tina sa…
Förresten, det är ju väldigt fint väder ute och det vore fantastiskt att sitta i en solstol och läsa boken, men det är verkligen inte skönt med feber.

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen