Shortsväder

Har inte haft långbyxor sen midsommar, härligt, åh vad jag älskart.

Joel har en kompis här idag, skönt. Joel och Tilda är en aning retsamma mot varandra. Sen har inte jag tålamod att vara med dem och leka så länge. Jag tänker att nu ska det bli deras dag, nu ska jag passa på att vara med barnen innan allt kör igång. Men efter ett spel, lite lego- eller docklek så räcker det för mig. Och det absolut tråkigaste är att stå och putta på en gunga. Men en film ska jag väl klara av :).

Är jag en dålig mamma, bör jag vara mer med barnen på deras nivå?


Skickat från min HTC

Kommentarer

AnnieeG sa…
Haha, nej, du är inte en dålig mamma. Du är en kanonmamma som bygger lite lego, spelar lite spel eller leker lite docklek fast du egentligen tycker det är rätt trist. Man kan ju dessutom ha umgängestid med barnen när man lagar mat eller städar eller gör nåt annat ihop, det måste ju inte handla om att man ligger på golvet och pillar jämt. Så tänker iaf jag :) ja, i oktober kommer vi! Andra helgen passar ev, tror det är Hässelbyloppet då men det håller ju inte på hela helgen :) kraaam

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen