Husrensning

Är hemma hos mamma och rensar. Om man säger så här, de flyttade in i huset 1976 och har inte rensat eller slängt något. Detta stod på vinden, sen har vi tömt kattvindarna, lekstugan, hobbyrummet, del av klädkammare och del av gillestuga och det ser inte ut som att vi rört någonting. Det är jag och mina systrar som jobbat på nu i 2 dar. Storebror M tog sin kattvind och garaget och storebror S kom i torsdags och gjorde sin kattvind. Sista september ska det vara klart och jag förstår inte hur vi ska hinna. Jag får väl åka hit varje helg. Sen ska mamma spara allt, vi har ställt mycket mer på kärran än vad vi fått kasta, så det var bara att lyfta tillbaka. Suck... Det kommer inte gå att röra sig i hennes lägenhet. Sen är inget packat än och det tror hon att hon ska klara av själv. Hon förstår inte hur mycket det är. Ja, det är inte lätt som ni förstår.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen