Gräsänka, nästan.....

Stora grabben är också hemma eftersom han är med mig på jobbet och jobbar 2 veckor. Han har rensat lite i vårt system och fyllt i information som vi vill ha. Han har gjort ett strålande jobb, och snabbt också. Jag är riktigt stolt över honom också, och över att han kan bemöta mina kollegor på ett vuxet och moget sätt, det där vet man ju liksom aldrig. Han är en fin grabb. När min vän Fia var här förra veckan så fick hon en jättego kram av honom så både hon och jag blev chockade :).

Mannen och de 2 minsta åkte till Dalarna igår, vi tänkte åka efter med tåg imorgon efter jobbet. Så det är så tyst och lungt här hemma. Det är då jag vill göra så mycket. Rensa på vinden, kläder, lyssna på musik, bjuda hem någon eller bjuda hem sig till någon osv. Men 2 kvällar går så fort. Först var det skönt att dammsuga av, sen var det skönt att sitta och läsa, ha det tyst i huset och bara njuta av att inte bli störd, av att behöva springa upp från soffan hela tiden. Så det blir nog så resten av denna kväll också, bokläsning alltså.



Så då fick jag låna en gammal av en kollega och det är den jag läser nu, gillar den också :)

Kommentarer

Anonym sa…
Låter underbart med lite egentid! Njut!
Härligt att läsa dina fina ord om Joel, ord fyllda av kärlek! Tänkvärd fråga det där om man fortsätter älska sina barn med samma intensitet... Hoppas det är så, gillar att älska dom så brutalt mycket! Vill gärna fortsätta med det! :)
Hoppas på att få träffa dig snart igen, har en del prat att ta igen! Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen