Tider att passa


Att slippa passa tider är väl något som tillhör semestern? Nu har vi snart passat en simskoletid på mornarna i 2 veckor. Helt ok till en början, det är bra för mig att komma igång på morgonen annars drar jag mig helst fram till lunch. Men idag kände nog både jag och Joel att det räcker så det känns bra att det är avslutning imorgon. Och resultatet är vi ju fantastiskt glada över. Sen har en nära familj till oss varit där samtidigt och det har också gjort det hela mycket trevligt.

Jag hade gärna bjudit hit lite vänner under de här 2 veckorna, men Oj vad fort det gick och vad trötta vi har varit. En annan gång om ni går och väntar :).

Imorgon fyller mannen år, Hi tänkte fira lite i stan på Fåfängans café och någon restaurang. På lördag bär det av till västkusten och Hönö, ska bli mysigt. Och om du är tjuv som läser detta så kan jag bara säga att det kommer finnas folk i huset även om vi åker. Så det så.

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen