Högsjön

På väg hem. Sov hos mamma i natt och har varit vid stugan idag. Hade gärna stannat längre, blir nog att jag åker dit igen i augusti när jag är ledig igen.

Mycket känslor i mig, det blir mer och mer uppenbart att en epok är över. Det rika liv som kretsade runt pappa. Snart är huset borta från våra liv, kanske stugan blir kvar. Ja, det är något som jag måste acceptera, men ibland påminns mina känslor starkt. Jag vill inte att det ska ta slut fast det egentligen gjort det för längesen.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Förstår precis hur du känner det, känslorna kommer så starkt ibland. Det är svårt att skapa ett nytt liv som Linda-som-inte-har-sin-mamma-kvar. Jag vill inte för då är hon ju verkligen borta..
Men det är ju som du säger, hon är redan borta. Tänker på dej kram Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen