Pippi


Fick äntligen hem ett pippihus, som Tilda skulle fått på sin födelsedag i februari. Lyckat köp, vilket jag förstod. Hon har lekt så bra.

Sen köpte vi nya armpuffar och då ville hon bada med än gång, gosingen.

Helgen var bra blandat med regn och sol, fix och slapp. Hade en mysig avslutning i kyrkan med Den blomstertid och Idas sommarvisa.

Igår cyklade jag hem i ösregn, vilket var rätt skönt men jag blev lite kall. Åkte till Barkarby och träffade G några timmar. Mys!

Sen kom jag hem till ett hem där 18 åringen inte klarade av lite tillsägelser om att vi behöver veta när hon kommer och går så hon tänkte flytta till mamma. Kallas flyktbeteende. Verkar vara lugnare idag, skönt. Skulle bli tomt utan henne och Tilda skulle längta ihjäl sig. Så jag hoppas det bara var något tillfälligt.

Idag har jag något irriterande i ögonen och klåda på kroppen, annars är det bra. Lugn dag på jobbet och det är juni och jag slutar en halvtimma tidigare, vilket det inte blev vare sig igår eller idag...

Ikväll The Following på tv, nästsista avsnittet. Gillart!

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen