Rosunder

Jag köpte rosor igår, 14 st. Musikaltjejerna fick en var sin efter ett fantastiskt bra framträdande, de var superduktiga. 10 tjejer, plus 2 hjälpledare, plus Anna på piano och sen ljudteknikern. Det blir 14 st eller hur. Jag räknade dem 2 ggr och det var 14. Sen bad jag en mamma dela ut dem och sa att de skulle hoppa över mig, annars skulle de inte räcka. Men vet ni jag fick en och sen var det 4 till, totalt 19. Vi fick vara med om ett rosunder, härligt va? Det är välsignelse, jag tror någon vill säga att Han gillar det vi gör :).

Har lagt mig alldeles för sent, men Tilda somnade inte förrän 21.45 och sen måste jag få lite egen tid. Hoppas jag orkar upp och cykla till jobbet. Idag var det dansträning på lunchen, så kul. Sov gott! Gud är en god Gud!


Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen