Öppet hus

3 sena kvällar för barnen. I tisdags var de med mig på musikalövning. Igår var det bara svårt att somna och ikväll var det öppet hus på Joels skola. De har alltså inte somnat än. Och imorgon kommer min mamma så då dröjer det väl också.

Öppet hus på skolan är inte så imponerande, såna kvällar känns skolan väldigt stor och opersonlig. Men Joel vill självklart visa vad han gjort och jag blev väldigt imponerad av hans svenskaforskning om Elsa Beskow :).

Hade varit skönt att få dammsuga innan mamma kommer, men det får vi se hur det blir med det....

Hon har förresten fått tag i en lägenhet i Gullvivan. Känns väldigt konstigt att sälja huset, men det behövs. Hon har varken råd, ork eller behov av den ytan. Blir mysigt att få hit henne då mannen åker till Dalarna på innebandycup.

Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Vad duktig han är Joel! Å finns det nåt charmigare än när barn skriver på det sättet, blandar stora och små bokstäver!
Ha en bra helg! Ska ni in till Sthlm imorgon?
Kram Gilla
Anonym sa…
Nej det blir inte stan för oss, vi ska till mormor och morfars grav så får vi se vad vi hittar på mer :) / Tina

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen