Ja ok jag är 40

Och jag tycker det är skönt. Väldigt märkligt när en manlig kollega kom in till mig på kontoret idag och var fräschare än mig, fixad i håret, plockade ögonbryn och mer smink än mig. Ja han är 15 år yngre och var laddad för after work. Det var inte jag utan åkte gladeligen hem på min moped. Hämtade barnen lite tidigare. Tänkte dammsuga, men satte mig med tidningen och en kopp kaffe. Tilda ville gå in till grannflickan. Jag följde med henne dit. De satt och fika på altan, jag hämtade min kopp och slog mig ner hos dom ett tag och bjöd sen in dem på middag. Mannen kom hem, han fick välja att handla eller dammsuga, han valde det sista så skönt för mig. Vi åt tacos med grannarna. La barnen, tittade på Lets Dance och nu ska jag läsa innan jag slocknar. Väldigt glad över att vara hemma. Fredagsmys :).

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen