Njuter

Jag njuter av att kliva ut från mitt hem och känna solens värme.

Jag njuter av att få lämna barnen på förskola och skola, snart tar de sig till skolan på egen hand.

Jag njuter av att barnen är ganska små fortfarande. Snart är det aktiviteter och kompisar som gäller.

Jag njuter av att köra bil till jobbet, egen tid. I kön kan jag spela, facebooka eller blogga.

Ibland njuter jag av att åka kommunalt, speciellt om jag har en bra bok.

Jag njuter av trevliga kollegor.

Jag njuter av en bra tvserie.

Jag njuter av att jag har en man som älskar mig.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Tina sa…
En sak till. Jag njuter verkligen av nysopade gator :)
Anonym sa…
Underbart Tina!
Njut på du, det är du värd!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen