Värdigt


Oj vad trötta vi varit idag, dagen efter. Men vad fint det blev, vi tror att det blev så som pappa hade önskat. 200 pers i kyrkan och 140 på minnesstunden, folk från flera platser i Sverige. Släktingar och vänner, tack till mina vänner som var där. Många fina ord om pappa, som gör oss stolta och tacksamma. God mat och tårtor, som räckte. Själv klarade jag av att hålla ett tal, vilket jag är glad över eftersom jag tänkt på det i flera år. Glömde ett par saker, tacksamheten till mamma bl a. Vi gick till gravplatsen efteråt och tände ljus. Det var också en mysig stund. Älskar min familj, gillar mina kusiner och mina vänner och många av människorna som var där. Vissa kommer jag nog aldrig se igen, för det är bara genom pappa jag träffat dem.

Igen är jag tacksam och rörd och här hemma hos mamma fattas han oss. Det är väldigt konstigt. Min fina pappa <3

Skickat från min HTC

Kommentarer

Emma sa…
åh! <3 Fina du!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen