Skridskor

Så härliga vinterdagar vill jag ta vara på. Hade varit så härligt att komma till fjällen en vecka eller bara vara ute en hel dag i det fina vädret, grilla och åka någonting.

Igår promenerade jag och Tilda från och tillbaka till barnsången. Idag gjorde vi det till Gudstjänst. Igår kväll fick jag nästan panik att jag inte varit ute mer. Men jag har varit så trött och inte orkat så mycket.

Idag skyndade jag mig ut på isen innan solen gick ner. Tilda ville absolut med så hon fick sitta i vagnen. Det var nästan lite läskigt då vi var helt ensamma på isen och den dundrade väldigt mycket. Men efter så många dagar med minusgrader så vet jag att den är stabil. Det var -7,5 grader när vi var ute.

Det blev ingen lång stund, men det var väldigt skönt. Har ju inte tränat på ett tag nu pga sjukdomar.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen