Påskhelg

Skönt det är med lite längre ledighet. Jag slutade tidigt i torsdags, då tog jag med Tilda till frisören. En man skulle klippa henne, Vilket gav henne lite panik tyvärr. Han var bra med henne och på att klippa, men hon satt i mitt knä hela tiden. Hon var väldigt stolt efteråt.

Sen har helgen rullat på. Sena kvällar med The Bible, otroligt bra film. Från skapelsen till uppståndelsen. Kan man sin bibel så är det härligt att få se det gestaltas, och kan man den inte så tror jag att man förstår rätt bra ändå. Igår var vi på fin långfredagsgudstjänst. Idag har vi haft heldag med familjen L här hemma. Ätit gott, avslappnad skön gemenskap och barnen har lekt bra. Skönt.

Imorgon ska vi på uppståndelsegudstjänst, jag ska sjunga bl a.

Glad påsk! :)

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen