Veckan går

Jag har lite huvudvärk hela tiden, har varit över en vecka nu. Den påminner sig lite då och då och är då värre. Har inte varit med om att haft det så länge förut. Är det en influensa på gång, eller? Ja Ja det är bara att köra på och se.

Är på väg till gymet nu innan jobbet, skönt. På onsdagar har vi börjat gå på ett danspass på lunchen. Street/jam utmaning för mig också. Kunde inte bestämma mig om det var bra först, blev inte svettig, men nu börjar det sitta och jag blir lite svettig :).

Tisdagkväll var det musikalgrupp i vanlig ordning, trodde inte jag skulle orka. Då släppte huvudvärken och jag får så mycket av de tjejerna. Härligt.

Skickat från min HTC

Kommentarer

my Haven sa…
Glad alla hjärtans dag på dig Tina! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen