Tung lördag

Det känns som att så mycket stannar upp när jag inte är 100. Jag har suttit i soffan eller sovit sen jag kom hem från jobbet igår. Nu känns det smutsigt inne, kladdig diskbänk, överfull återvinningslåda och barnens leksaker överallt. Blir det så hemma hos er också?

Mamma har åkt in med pappa akut med ambulans idag, ev har han fått en stroke. Vet inte så mycket i nuläget.

Har precis tittat på bidragen i mellon. Joel ville se Ulrik Munter. Typiskt att han var sist så Joel även fick se det första smaklösa bidraget.

Inte så positivt inlägg, är väl sjuk och kanske lite orolig för pappa :(.


Skickat från min HTC

Kommentarer

my Haven sa…
Åh, hoppas det går bra för din pappa. förstår att du är orolig... Hälsa så gott till mor och far! Jo, det blir lätt kaos här hemma också;) Då är det bra att bjuda hem gäster. Då får man lite ordning igen, i alla fall innan de kommer;) kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen