Kärlekens väg

Har varit en härlig helg. Hunnit med lite av varje vilket jag gillar. Igår var det barnsång i kyrkan med Tilda. Jag planerade Gudtjänsten efter det. Hemma tog vi det lungt, pysslade lite och såg på film. Innan det blev för mörkt gick vi ut och åkte lite i pulkabacken. Kvällen blev framför melodifestivalen och gaygalan. Helt ok.

Idag ledde jag Gudstjänsten. Det kändes bra, temat var "Kärlekens väg" vilket är ett lätt tema att prata kring, men desto svårare att leva upp till. Det blev en fin Gudstjänst, inte jättemycket folk så jag fick 2 semlor till fikat :). Sjukdomstider.

Hemma igen, så var vi kvar ute och gick till pulkabacken. Det var jättehärligt och kul. Känns helt ok att sen vara hemma resten av dagen. Har lagat söndagsmiddag som vi delat på hela familjen, alla 6 alltså. Nu skjutsar mannen de stora till sin mamma och de små ser på tv. Nu vill Joel sitta vid datorn.

Som sagt, skön helg med lite av varje. Så nu är jag påfylld för en ny vecka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen