En lång resa


Sov så dåligt förra natten, drömde mycket och den gick bara ut på att jag åkte kommunalt. Jag kom aldrig fram, det var nyårsafton. Fick åka omvägar pga ombyggnationer, åkte åt fel håll osv. Det var hemskt. Någon som vill tyda?

Och då behövde jag såklart lägga mig tidigt ikväll för att inte minst kämpa emot förkylning. Men om Tilda somnar först halv nio och jag måste förbereda till musikalgruppen imorgon så blir det inte så mycket tidigare än vanligt. Jag hoppade över tv som jag gärna velat se och lite annat. Kvällarna går för fort. God natt!

Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som en mycket jobbig och stressig dröm!! Usch!
Hoppas du är piggare och friskare idag!
Ha en bra dag!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen