Lördag

Älskar att ta det lungt på lördag morgon/fm. Även ön jag går upp tidigt med barnen så kan jag slöa länge i soffan. Frukosten går över till fm kaffe. Barnen leker bra, så varför stressa igång med någonting annat. Har jag fått en sån morgon och fm så hittar jag gärna på något sen. Tror jag fått över min man på denna bana. När hu träffades ville han gärna vara ute senast 10.

Lördagar är väl sån dag då man ska göra lite som nån vill. Nu kan jag tänka mig att snart gå ut, men behöver kanske laga lite lunch först. Vi har fortfarande pyjamas på :).

Hade tänkt ta bort julen, men den får vara kvar en vecka till. Har inga tomtar eller gran och inga tomtar på gardinerna så det är bara mysigt att ha belysningen kvar. Brukar ha det kvar januari ut, men jag vet att stora tjejen som fyller i slutet av januari inte vill ha det kvar på sin födelsedag därför åker det bort nästa helg.

Skickat från min HTC

Kommentarer

Tina sa…
Ursäkta några ordfel, kan inte redigera i efterhand på telefon :(
Anonym sa…
Väldigt skönt att ha långa softa lördagfm! Denna helg har dock inte varit så soft men tre förkylda barn och ingen man hemma, men nu är han hemma igen och vi har "vår" lördag kväll i kväll. Ser såå fram emot att få träffa dig! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen