A-a

Kom till mina föräldrar igår. Träffade syster och hennes barn som kom över ganska länge. Skönt att träffa dem. Idag har vi varit till badhuset, så skönt. Sen tagit det lugnt här hemma, ganska slöa. Skulle gärna hälsa på lite vänner, men den här gången orkar vi inte plus att det känns viktigt att vara med familjen. Syrran har precis kommit igen med 2 barn, de kan inte sitta hemma och bara vänta. Imorgon är det begravning.

Sen min mamma, hon har ett otroligt tålamod med min far. Jag begriper inte, det är så beundransvärt. Jag frågade idag hur hon kunde ha det då sa hon att hon är Hi glad över att ha pappa kvar plus att kunna ha honom hemma och då måste jag ha tålamod. Ja, vad säger man? Det är kärlek.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Jag har tänkt mycket på er dessa dagar. Orden blir så små och svåra att få ner.

Din mor är verkligen beundransvärd!
Kram och god natt! / Åsa

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen