18 år

Idag fyller vår stora fina tjej 18. För henne känns det viktigt att bli myndig. Själv när jag blev 18 var bara körkortet i fokus.

Att kliva in i vuxenvärlden, bära sitt eget ansvar är nyttigt för alla parter.
Idag får hon även börja sitt första jobb på Ica, det är också stort och enormt roligt för henne.

Hon är en glad, omtänksam och snäll tjej. Som kanske känner efter lite för mycket ibland, vilket också betyder att hon känner väldigt mycket, som sprudlar över i tårar och skratt som smittar. Hon vill så mycket, men hinner inte allt. Blir nog skönt för henne att sluta skolan en dag.

Hon är väldigt go med barn, trevlig och vänlig mot äldre, respekterar andra och har ofta nära till ett leende. Hon vill tänka positivt om sig själv, andra och livet.

Nu hoppas jag att hon ska hantera vuxenlivet med glädje. Jag önskar henne lycka till. Grattis på födelsedagen fina S! <3

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen