Julefrid


Glömde en fin bukett i förra inlägget, som jag fick av bästa kollegorna A och M.

Annars börjar julefriden infinna sig. Lyssnar på Carolas skiva, alltid lika fantastisk. Tittade på svenska hjältar tidigare ikväll, det berör, vilka hjältar.

Läst ett tragiskt polis inlägg som gav exempel på vad alkoholen kan ställa till det i vissa familjer, som utåt sett också ser ut att ha en fridfull jul. Å vad jag önskar alla barn en vit jul. Å vad jag önskar alla hemlösa en varm säng och god julmat. Har kollegor som gick hem med gråten i halsen idag, de ser inte fram emot julen av flera olika anledningar, jag gråter med dem. Å vad jag är tacksam.

Jag önskar verkligen att ni där ute ska få en välsignad, fridfull och avkopplande jul.

Kram <3

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen