Än är det jul...

Eftersom vi har jullov, sa Joel. Tack! Jag som älskar julen har alltid så svårt för när den är över. Ja eller det är kanske tiden innan, adventstiden som jag älskar, förväntningarna och myset. Skulle gärna göra om december, men utan födelsedag. Inte för att den var tråkig, den var underbar. Men jag har ingen lust med att fixa en gång till. Jag skulle bara vilja vara en månad till, mysa, tända ljus, baka pepparkakor, se lucia, gå på adventsgudstjänst osv. Men till nästa år igen kommer Han vår gamle vän, för det har han lovat.

Nu är det dags att summera 2012 istället och se fram emot ett nytt. Får se hur morgondagen blir, om vi firar med familjen L som vi tänkt, om de är friska.

Något att se fram emot är ju semlor, som någon precis skrev på FB. Najs :).

Pippi teater igår var bra och idag har vi åkt skridskor.

Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Kul att läsa ifatt det jag har missat. Låter som julen varit mysig för er! Än har vi allt några dagar på oss att njuta, mysa och fika - jag håller med dej. Men sen älskar jag nästan lika mycket att städa bort julen som att plocka fram allt...
Kan väl höras här framöver när vardagen drar igång igen och ta en date en kväll.?
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen