VAB måndag

Igår var Tilda så hängig så jag var förberedd på att vara hemma med henne idag. Men jag tänkte direkt att jag orkar inte ha Joel hemma för han pratar precis hela tiden... :)

Sen sov Tilda gott i natt så när vi gick upp i morse var hon riktigt pigg. Så jag drog på mig träningskläder och körde mot jobbet, halvvägs ringer mannen och säger att han tycker att Joel ska vara hemma. Så jag vänder och är nu hemma. Eftersom Tilda var hängig igår så får hon vara hemma också. Joel hostar och är nu knäpptyst och vem pratar hela tiden - Tilda.... :)

Mina goa små liv. Nu har jag mailat de jag behöver på jobbet, anmält till försäkringskassan. Ätit frukost, kollat runt lite här. Så nu ska jag försöka att vara med mina barn idag. Tänkte försöka hinna med och tvätta lite och kanske baka något också. Träning får bli en annan dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen